خنده بازار

 رئیس جمهور آینده کی 

رییس دانشگاه بروجرد گفت: "طبق نظریه کوانتوم از ۴میلیارد نفر یکی جاسبی می‌شود!"

- الآن این تعریف بود یا تخریب؟!
- طبق باقی نظریات چطور؟!
- از هر چند میلیارد نفر یکی احمدی نژاد می شود؟!
- مشایی چطور؟! چون طبق تمام نظریاتی که ما مطالعه کردیم کلاً از ابتدای خلقت بشریت تا الآن، ایشان یکی یکدانه هستند!

سایت انتخاب نوشت: "رحیم پور ازغدی دیپلم دارد."

- پس وقتشون رو الکی صرف گرفتن اون کاغذپاره ها نکردن!
- پس حتما از جای معتبری اون دپیلم رو گرفتن!
- خب یه تماسی با دکتر « ر » بگیرن؛ جواب می ده ها!
- نه این که اونایی که دکترا دارن خیلی برای ملت کولاک کردن!

طائب گفت: "تیپ شخصیتی‌ رییس‌جمهور آینده شبیه احمدی‌نژاد است."

- الآن این خبر خوش بود یا خبر بد؟!
- منو این همه خوشبختی محاله، محاله!
- " معجزه هزاره سوم  - جلد 2 " در راهه؟
- به فکر سلامتی ما هم باشین! خبرهای خوب رو اینطوری یکهو ندین!
- یعنی رییس جمهور آینده هم یازده روز، یازده روز می ره خونشون استراحت؟!

رئیس مجمع مشورتی بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانهای کشور گفت: "یکماه مرخصی برای مردانی که پدر می‌شوند!"

- ایول به این سمت! فکرشو بکنین اگه ایشون بخواد هر جایی که میره منصبش رو اعلام کنه نیم ساعتی وقت می بره:"رئیس مجمعِ... "
- حالا چرا فقط یکماه؟!
- پاسخ سئوال بالایی: چون توی اون یکماه بره یکم مسافرکشی کنه تا خرج پوشک و شیرخشک و ... بچه در بیاد!
- پاسخ بالایی اشتباه است، چون هر نوزادی که به دنیا می آید یک میلیون تومان پس انداز دارد!
- آهای پاسخ بالایی که پاسخ بالایی خودت رو دادی، کلاً خواب دیدی خیره!!

شجونی گفت: "هاشمی۱۰ میلیارد هم بدهد به دیدارش نمی روم!"

- تومن یا ریال؟!
- دلار یا یورو؟!
- یازده میلیارد بدهد چطور؟!
- کلاً خوش به حالت شجونی!

احمدی‌مقدم گفت: "بعد از برخورد ناجا، چهره ۹۰ درصد خانه ها از ماهواره پاک شد!"

- واقعــــــــــــــاً؟! ( لطفاً به شیوه ی اون منشیه توی برنامه ی ساختمان پزشک بخونین!)
- یعنی الآن فقط چهره ی 10 درصد خانه ها از ماهواره پاک نشده؟!
- حالا شما هم سخت نگیرین! یه شصت هفتاد درصد اینور اونور! حالا پاکه پاک هم نه، ولی یکم کمرنگ تر که شده!

علی آبادی از ریاستش بر اوپک می گوید: "هر کس می خواست صحبت کند از من وقت می گرفت/من رئیس بودم."

- ایول! چه باحال! پس حسابی خوش گذشته!
- تازه معلم خصوصی داشتن! خیلی وارد بود! یه شبه مسلط به زبان انگلیسی شدم!
- چی بود این تربیت بدنی! اون همه سال رییسش بودم یکبار یه نفر نیومد واسه صحبت کردن با من ازم وقت بگیره!
- آخ جون! من رییس بودم! دلت بسوزه! من رییس بودم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد