دلنوشته هام

بی تو
تن بی جانِ رویاهایم را
در آغوش می فشارم و زار زار گریه می کنم
هر شب ...

__________________

حسادت نکن!این که بعد ازتو بغل گرفته ام


زانویغم اســت

 

تــــمـــــام غــــصـــــه هــــای دنـــیـــــا در دلـــم آوار مــی شـــود......


بـــیــــــا بـبــــیــن ویـــرانــــه ای کـــه ســـاخــــتــــی!!!

__________________


کنارمــ هســتیو اما دلم تنگ میشه هر لحظهـــ
خودت مےدونے عادت نیس فقط دوس داشتنهــ محضهـــ
یهــ وقت تنها نرے جایے کهـــ از تنها مے میرم
از این جا تا دم در هم برے دلشوره مے گیرم

عاشقانه هایـــ من به روز شد ...




ای مهربان تر از برگ در بوسههای باران
بیداری سپیده در چشم جویباران
آیینه نگاهت پیوند صبح وساحل

لبخند گاه گاهت صبح ستاره باران
بازا که در هوایت خاموشیجنونم

فریاد ها برانگیخت از سنگ کوهساران
ای جویبار جاری زین سایه برگمگریز

کاین گونه فرصت از کف دادند بیشماران
گفتی :" به روزگاران مهرینشسته " گفتم :

بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران
بیگانگی زحد رفت ایآشنا مپرهیز

زین عاشق پشیمان ، سرخیل
شرمساران


پیش از من و تو بسیاربودند و نقش
بستند
دیوار زندگی را زین گونه
یادگاران

وین نغمه محبت بعداز من و تو
ماند
تا در زمانه باقی است آواز باد و
باران


...

__________________
حال که آمده ای، چترت را
ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد !

بغض

دارم ... نه
!


بغضی داشتم که
ترکید..
...

اما هر چقدر گونه هایم را لمس می
کنم خبری از تر شدن

نیست
..

می خواهم چشم هایم را طلاق
بدهم

اجاقشان کور
شده!!

__________________

برای متعهد بودن مهم نیست یه حلقه فلزی توی دستت باشه
مهم
اینه یه حلقه از عشق دور قلبت باشه...


گاهـی بایـــد بی رحــم بود

نه با
دوسـت ، نه با دشمــن که با خــودت

و چه بــزرگ میکُـنـدت آن
سیلـــی که

خـودت می خــوابـــانـی بر
صــورتــت

 



__________________

گاهی چه اصرار بیهوده ایست اثبات دوست داشتنمان
چراکه بیشتر دوستمان دارند وقتی دوستشان نداریم!

در وجودم جاری باش که نبودنت را هیچ چیز و هیچ کس پر نخواهد کرد . . .

__________________سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود
بپرس چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد