دستگیری

نحوه یدستگیری قاتلین روح الله داداشی

روح الله داداشی کشته شد+جزئیات جدید / عملیات ویژه دستگیری عاملان قتل داداشی/ زمان تشییع وی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روح الله داداشی ' قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است. 
  
به گزارش انتخاب، داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.

این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند.

در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.

شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.

عملیات ویژه دستگیری عاملان قتل داداشی

رئیس شورای تامین و فرماندار کرج گفت: عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان قتل "داداشی" آغاز شده است و متهمان به زودی به دست قانون سپرده شده و مجازات می شوند. 

مهدی ایران نژاد اظهار داشت: از آغازین ساعات وقوع قتل ورزشکار کرجی مسئولین کرج به همراه نیروی انتظامی با توجه به اهمیت این موضوع در تلاش برای بررسی جزئیات حادثه قتل ورزشکار کرجی هستند.

وی افزود: در همین راستا عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان حادثه آغاز شده است. این مسئول با بیان تسلیت به خانواده مرحوم داداشی و جامعه ورزش کشور از تلاشهای جدی برای شناسایی عوامل این حادثه و مجازات آنان خبر داد.

روح الله داداشی روز دوشنبه تشییع می‌شود
پیکر مرحوم روح الله داداشی قهرمان قویترین مردان ایران و جهان فردا تشییع و به خاک سپرده می‌شود. شامگاه شنبه روح الله داداشی قهرمان رقابتهای قوی ترین مردان ایران و جهان در درگیری با برخی افراد ناشناش به قتل رسید.

خانواده مرحوم داداشی در گفتگو با مهر اعلام کردند: پیکر این ورزشکار فردا از مقابل منزل وی در خیابان مالک اشتر حصارک به سمت امامزاده محمد (ص) شهرستان کرج تشییع می شود. محل خاکسپاری پیکر این ورزشکار هنوز مشخص نشده است و احتمال دارد وی به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شود و یا در یکی از امامزادگان محمد(ص) و یا امامزاده طاهر در کرج به خاک سپرده شود.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.

مطالب مرتبط
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد